--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

Etiketter

1000 åpne hager (2) Agurk (2) Akeleie (28) Akeleiefrøstjerne (2) Akeleier (1) Allium (11) Alpeasal (2) Alperips (3) Alunrot (1) Amaryllis (2) Amerikahagtorn (1) Ammi majus (5) Anisisop (9) Anisop (3) Aplerips (1) Apotekerkattost (1) Aronia (2) Asters (2) Astilbe (4) Aurikkel (3) Ballblom (1) Bed foran huset (3) Bed ved fjøset (1) Bedene foran huset (2) Bedet foran huset (3) Bedet ved fjøset (1) Berglin (1) Bergmynte (1) Bitterbergknapp (2) bjørkebladspirea (3) Blodbeger (1) Blodtopp (3) Blåstjerne (1) Brennende kjærlighet (8) Bronseblad (2) Busknellik (2) Chili (6) Cosmos (13) Daglilje (16) Det blå bedet (15) Diascia (4) Drivhus (16) Duppesoleie (2) Dvergslirekne (4) Eik (1) Engnellik (1) Eple (1) Fagerklokke (9) Fanakofte (1) Farger (3) Feriehagen (1) Fiol (2) Fjellflokk (1) Fjærnellik (3) Flaggstang (1) Fløyelstjæreblomst (1) Fløyelstjæteblomst (1) Fløyetstjæreblomst (1) Fontene (3) Fontenebedet (6) Forglemmegeisøster (15) Forglemmeieisøster (2) Frø (26) Frøstjerne (6) Georgine (5) Geranium (22) Gjødsel (2) Gjør det selv (4) Gressløk (2) Grønn sommerblomst (3) Grønnsaker (1) Gullknapp (5) Gården (1) Hageselskapet (1) Hagestue (3) Hasselurt (1) Hekk (4) Helenium (8) Hengekøye (1) Herding (1) Hestemynte (7) Heuchera (9) Hjørnebedet (14) Honningknoppurt (5) Hortensia (1) Hosta (17) Humle (2) Humleblom (1) Hvit (1) Hvitbroket kornell (1) Hyttehage (1) Høst (2) Høstfarger (2) Høstfloks (5) Inngangsparti (1) Insektsmiddel (1) Inspirasjon (1) Iris (5) Jordbær (5) Jul (11) Julerose (2) Kaktus (1) Kanting av bed (2) Kardemommebusk (1) Kattemynte (13) Kinaspir (3) Kjempekonvall (1) Kjøkkenbedet (6) Kjøkkentrappen (1) Klematis (13) Kløver (1) Kongslys (2) Koriander (1) Kornblomst (12) Krans (2) Krokus (4) Kryddertagetes (1) Krypjonsokkoll (1) Kukompost (1) Kulefasong (2) Kulelønn (3) Kuleprimula (5) Kuletistel (5) Kuletuja (2) Lammeøre (7) Lathyrus lat. (2) Laurbær (1) Leddved (2) Legevendelrot (4) Lilje (2) Liljer (3) Lime (3) Lobelia (1) Lungeurt (2) Lusemiddel (1) Lysthus (11) Løker (3) Løvemunn (13) Løytnantshjerte (6) Macro (2) Mais (3) Makedonia rødknapp (1) Makedoniaknoppurt (1) Makedoniarødknapp (1) Malurt (8) Marikåpe (6) Million bells (1) Moreller (1) Morelltre (1) Månedsjordbær (10) Narcisser (5) Narsiss (1) Narsisser (2) Obelisk (1) Oktoberbergknapp (1) Orientvalmue (7) Padron (2) Pallekarmer (2) Paprika (6) Pelargonia (8) Perleblomst (7) Perler (1) Pimpinella major (1) Pion (2) Pionvalmue (1) Planteforslag (3) Plantekasse (2) plantekasser (2) Pletter i luft (1) Plomme (1) Plommebedet (10) Portstolper (1) Potentilla (10) Prestekrage (11) Prydeple (3) Prydrabarbra (2) Prydtobakk (14) Præriesølvbusk (1) Pynt (24) Pyntekorg (4) Påskeliljer (2) Revebjelle (2) Ridderspore (14) Ringblomst (2) Rips (1) Robotklipper (2) Rosa (2) Rosegeranium (1) Rosekrage (7) Roseniberis (1) Rosespirea (1) Rosmarin (1) Rutelilje (3) Ryllik (1) Rødknapp (1) Rådyr (1) Scabiosa (4) Seastar (2) Sedum (7) Selvvanning (2) Sibirvalmue (13) Silver falls (1) Sitteplass (1) Skadedyr (1) Skjærsmin (2) Smaragd (1) Solbrud (2) Solbærspirea (9) Solhatt (15) Solsikke (2) Sommerblomster (2) Sommerlys (1) Spirea (1) Stemor (2) Steppesalvie (6) Stikle (1) Stiklingsformering (1) stjerneskjerm (3) Storkenebb (1) Stormarikåpe (5) Strandkattehale (1) Strikking (14) Stromarikåpe (1) Struktur (1) Surkirsebær (1) Svarthyll (1) svartsurbær (3) Syrin (4) Syrinhortensia (7) Sølvrenne (1) Søtkirsebær (1) Tagetes (10) Takløk (3) Test - Vintering (1) Test - Vinterspiring (7) Tomat (13) Toving (4) Trebladgillenia (1) Trær (1) Tuja (3) Tulipan (5) Tulipaner (4) Tusenfryd (14) Tårnjernurt (1) Ukeplan (1) Urner (3) Valmue (2) Valmuesøster (3) Valurt (1) Vannpost (2) Velkomstbedet (6) Verbena (3) Vernonia (1) Veronika (9) Vinballonglykt (2) Vingefrøstjerne (1) Vinterhagen (3) Virginialeddblomst (1) Vortemelk (2) Vår (8) Vårerteknapp (1) Vårforberedelser (1) Vårkjærminne (1) Vårvortemelk (1) Whiteboard (1) Zinnia (9)

lørdag 28. februar 2015

Det er vår (i hagestua)!

Jeg bobler over av glede og vårstemning selv om det ikke er særlig vårlig ute hos oss i dag. Vi har nemlig kjøpt oss "nye" stoler på finn.no., og jeg synes det ble så stilig med gjennomsiktige stoler!

Jeg må innrømme at jeg har vært usikker på om vi skulle gå for tradisjonelle stoler eller moderne. Jeg er jo egentlig ikke så "moderne" av meg, men nå som valget tatt er jeg veldig fornøyd. Det som gjør disse stolene så supre er at de "forsvinner", og da ser det heller ikke overmøblert ut. 


Etter jobben i går dro jeg på leting etter stoff til nye puter. Hos Fabrikkutsalget i Brumunddal fant jeg det jeg lette etter. Der var det mye fint og god service! Nå har jeg sydd en god haug med koseputer i glade farger.





                   

          Nå er jeg klar for våren (selv om jeg vet at det er i tidligste laget)! Men jeg er jo optimist! 

                              Dette er min helgeglede som jeg deler hos Vivi!



10 kommentarer:

  1. Hei
    Så koselig det var i lysthuset ditt, og nå fremover går det jo fint å være inne der for en kaffekopp og kos. Nå fikk jeg veldig lyst til å ordne mitt lysthus også, men det må det ryddes. Vi bruker det litt som lager på vinteren, så jeg må nok vente litt tror jeg.
    Tusen takk for en vårlig og fin helgeglede. Putene dine var super fine, og lyste av glede.

    klem vivi

    SvarSlett
  2. Jeg synes stolene var veldig fine! Putene ble jo sommerlige og vakre! Kos deg i lysthuset :)
    Snart er det vår :)

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Så vårlig og friske farger du har pyntet opp med...vår i hagesuen det er helt klart:)
    God søndag:)

    SvarSlett
  4. Hei! Innmari fint. Det må være flott å sitte der å se på verden rundt. Nå sludder det som bare det her. Så det passer å sitte i sofaen og vente på 5-mila.
    God søndag! Anne

    SvarSlett
  5. Kule stoler=) Skjønner godt at du trives der inne=) Nyt søndagen=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Herlig lysthus! Det er vel fint å blande litt stiler - og praktisk med stoler som forsvinner litt.

    SvarSlett
  7. Vad härligt glad jag blir av dina fina kuddar och färger i lusthuset Förstår att du väntar på våren hos dig. Ni har mycket snö än ser jag. Här snöregnar det idag med snålblåst Usch och fy.
    Ha en skön söndagskväll
    Kram Meta

    SvarSlett
  8. Kjempefine stoler og passende fargeklatter av noen puter :)

    SvarSlett
  9. Kjempefint! Heldige deg som har lysthus! Her har det vært ufyselig vær hele helgen, så det har ikke akkurat minnet om vår. Ha en fin start på mars! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  10. Så kule stoler! Lekre farger på putene, laget deilig vårstemning :-)
    Ikke mye vår å spore ute her heller, vi har hatt snøstorm i helga....
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett